NEED FOR SPEED[1986] NEED FOR SPEED[1986]

komentáře | popis | fotky | ŠKODA 120 GLS | 20.03.19 21:32 | 200x v oblíbených
Ještě jsem pořád tady 2019




Viktor Sheen & Renne Dang - Mladí a Opilí




ENGINE"

- 781.135 -

- karburátor sedr 136

- rozdělovač p. Urbi

- svíčky Brisk D17YC

- oil (castrol magnatech 10W-40)

- výfukové potrubí 2-1 s příčně uloženým tlumičem



PŘEDNÍ NÁPRAVA

hřebenové řízení

stabilizátor 19mm p.Svozil

přitvrzené tlumiče p.Kúrka

závodní okruhové pružiny SpeedPRO



ZADNÍ NÁPRAVA

kyvná náprava

nové silentbloky podélných ramen

pružiny seříznuté o 1 závit

přitvrzené tlumiče p.Kúrka



PNEU

Michelin energy 165/70 R13



PROVOZNÍ KAPALINY



- chladící směs (G 48 + des. voda)

- brzdová kapalina DOT4

- převodový olej PP80



Škodovky 2016




3. CS ZRAZ - Lubina 2015










DOTAZY A VEŠKERÁ KOMUNIKACE přes [SZ]





NEED FOR SPEED[1986] - komentáře:

16:24:41
08.02.2012
havlik
-> ŠKODA 120 GLS: kupil sem si škodovku s 5q kyvkou a stejně jsem tam dal vlečku. A nebylo to jen proto že sem potřeboval vyhodit x tis za napravu a renovaci.
16:20:43
08.02.2012
ŠKODA 120 GLS
-> Matulo: tak to si vedle 6
16:17:44
08.02.2012
Maťulo
-> ŠKODA 120 GLS: ty podla mna nevies co chces, alebo chces to co vobec nikde nevyuzijes, alebo to chces len preto, ze to ma ten, ten, henten a aj henten... 8
16:14:55
08.02.2012
ŠKODA 120 GLS
Nalejeme si čistého vína soudruzi. Kdyby od začátku Škodovka do Mka montovala 5kvalt, tak z vás polovina jezdí na kyvné nápravě. A protože se suchý 5q schání lépe než mokrý, tak jste automaticky museli dát vlečku.

upraveno 1x, naposled 08.02.2012 16:24:53
16:11:59
08.02.2012
Minik03
Mám možnost jezdit v obojím. S kyvkou je větší zábava, s vlečkou se cítím daleko jistěji. Jestli někdo říká, že v tom není skoro rozdíl, nikdy to na vlastní kuži nezkusil.
16:11:39
08.02.2012
Maťulo
-> palinator: ani ja, nemam gulu! 1 1 1
16:08:26
08.02.2012
palinator
-> havlik:

Pravdou je, že auto s vlečkou jsem nikdy neřídil, ale to, že u auta s kyvkou jde zadek ze zatáčky víceméně sám, když se ubere plyn, to je fakt. Já jsem tím chtěl nastínit, jestli by zrovna tahle vlastnost opravdu dobrýho jezdce nějak výrazně limitovala nebo by se s tim dokázal porvat.
16:07:08
08.02.2012
dakar.cz
-> ŠKODA 120 GLS: nenašel? To je divné.. Vždyť ty zrepasované vlečky se všude válí,rostou na stromech a většinou je nikdo nechce..
16:05:33
08.02.2012
palinator
-> minno:

No, nevim jestli posral, zkušený by měli mít už ve střevech forézu 3, spíš jsem čekal, že někdo řekne, že to auto s kyvkou by ve druhý vracečce předjelo kolo.47
16:04:55
08.02.2012
havlik
-> palinator: ono by stacilo porovnat seriove napravy na seriovem aute a nemusi to byt nijak upravene a je to jasny. Kdyz mas napravu kde ti pruzina povoli vykyv 0-2cm tak opravdu asi nic nepoznas.
16:04:48
08.02.2012
Maťulo
-> minno: koleso s bubnom by bolo v cieli skor jak cely voz! 1
16:04:29
08.02.2012
Minik03
-> minno 08.02.12 16:00:50: 3 3 3
16:04:29
08.02.2012
majop3k
-> minno: 3 ale je to tak
16:00:50
08.02.2012
minno
-> palinator 08.02.12 15:58:33: to možno áno, ale ten s kyvkou by sa behom závodu viac krát posral3
15:59:26
08.02.2012
ŠKODA 120 GLS
-> minno: já nemám nic proti vlečce, akorát jsem zatím ve slušném stavu, žádnou nenašel za rozumný peníz 4 6
15:58:33
08.02.2012
palinator
Když je tady takovej flame zase kyvka vs. vlečka, zajímal by mě absolutní rozdíl v čase s jedním jezdcem na okruhu, kterej by použil 2 téměř stejná auta, akorát jedno s vlečkou a druhý s kyvkou. Jezdec by uměl jet na hranici fyzikálních možností... možná bysme se divili, jakej je rozdíl....malej.3
15:55:29
08.02.2012
minno
-> dakar.cz 08.02.12 15:52:07: 52
15:55:08
08.02.2012
ŠKODA 120 GLS
-> dakar.cz: asi málo na kyvné nápravě měnili tlumiče či silentbloky ramen, pak se jim zdálo, je to nedrží na silnici 3 3 3
15:54:13
08.02.2012
suri
-> minno: či on nemyslí na to že je to na hovno s vlečkou aj bez :D
15:52:50
08.02.2012
minno
-> vhml 08.02.12 15:45:30: pružiny sú samozrejme tie, ktoré patria k tejto náprave = vlečkové. Tlmiče som ponechal kyvkové, ale tlmiče majú pokiaľ viem tvrdosť rovnakú, len na rozdiel od vlečkových nemajú vnútroný doraz a sú o niečo kratšie.



A ak nepozoruješ rozdiel v jazdných vlastnostiach kyvka / vlečka, tak to ja už potom neviem čo s tebou robiť, kedže je to 100 a 141
Extreme Tyres